tjäänare

sporlov ligger och degar i sängen. Jobbar imorgn skoj :D.  tror att jag ska köpa mig en klänning imorgon till kryssningen. Är jag taggad or what?  nyss färgat håret fick färg på hela min lillfinger nagel så den blev svart :( så va tvungen att fila bort glansen men nu ser nagerln fin ut igen. Jag vill se på familjen annorlunda <3333 bästa serien jag vill ha många kidz eller 5 eller 6 ;P

Därför måste jag börja leta efter my husband nää efter maggan ska jag nog börja leta. Hoppas jag träffar nån i maggan som jag blir så jävla kär i och han har fett med cash så kommer han hit fett ofta och sen köper han vad han vill till mig ohhhh önskedröm. Men de är ju som sakt en dröm. Oh nu har jag något att drömma om inatt :D. Sen flyttar vi till england eller iallfall ett tag så att han pratar brittiska och jag dör för att han pratar så sexigt ohhhhhh word :(. ska fan slagga nu eller kanske ska köra lite med mr.purple turbo som linda kallar honom hihihi. aja nattinatti

ska bli intressabt att läsa om några veckor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0