kLOCKan är 1

Min dude har dissat mig. jag tror att han dumpade vår sms kvälls dejt :( nu ska jag smsa ''snutten'' Hahhahahahah nej jag vågar fan inte tänk om han sover.

Cassie kommer till skolan imorgn kul va:) jag ska på krogen snart om typ 12 dagar eller vi säger 9 för då ska jag nog fira med po och dom.

Jag har ont i huvudet varför kan jag inte sova. det är något fel på mig. jag måste söka hjälp. men de kan ju faktiskt va pga mina epelepsi mediciner sa läkarn. Kanske ska få starkare. jag orkar inte va ett efterblivet barn. jag vill också va normal men de kommer jag aldrig att kunna bli. fan vad jag skriver om absolut ingenting.

U know jag lättar på hjärtat.  oohh jag vill bara sooooooooooooooooooooova . har ni sätt johan falk filmerna omg så bra ni måste kolla. stackars frank wagner han gillar vi han är så skön. Men har ni sett anastasios soiuasodaldoiuaoi nånting ooomg han är så het. i filmerna heter han felix rydell. Seth är ett fint namn.

Nu får jag ju ge mig ska förska sova.


PIIIIIUSUSUSUSi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0