hihihi

Hihih nu är jag tullbaka igen fyll som ett as :D. jag äter sjärn chips fett smaskiga. jag se rinte tangetbordet så det blir lite fucked up när jag skriver.

JAG TÄNKER PÅ MINA SKOR DOM ÄR SNYGGA JAG ÄSLAR MIN SKOR MMMMEEEN JAG ÄGER INTE SÅNA LÄNGER JAG SKA INTE KRÖKA PÅ FLERA MÅNADER NU JAG HAR LETER I 1000000000 ÅR PÅ MINA FUCKING SKOR SEN SNOR NÅGOT ÄCKEL DOM. jAG VILL DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ. SNUTTEN SMSAR IALLFALL FÅR JAG A LITE TACKSAM FÖR HAN GÖR MIN KVÄLL SÅ ATT DEN BLIR BRa. han läker mina sår. nu ska jag dricka typ 2 månader gammalt vatten. orkar inte fylla på nytt och jag drack de ju igår o de smaka smaskens . men hörrö vi hörss

puss och kram kyss på sttaaaaaaan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0