han ligger nog och runkar?..

Jag tror faktiskt att han gör det just nu :P. ni försår er inte på denna kväll jag har varit med om på tok för mycket som gjort mig ledsen och han har funnits där för mig. jag tror inte att ni förstår hur mycket de betyder för mig. jag kan snacka mer med honom än med mig bästa tjej kompis okej inte allt inte direkt om att jag måste lägga värsta brak möka de kan jag inte säga de till honom, men jag kan berätta hur jag känner för honom. HAHHAHAHH jag låter som största fjollan, men ni får ursäkta :P ni kommer aldrig att få veta vem det är jag kommer inte att säga till någon förutom kanske sandra för hon dömmer inte någon, och de är något som beyuder massor för mig. Fyfna vad jag är ful och prata i natt mössan:).


FYfan jag dör av garv haha berätta om sitt nyår och fyfan vad han betyder mycket för mig.

Någon har snott mina äckel skor jag får damp. jag ska ha tillbaka dom jävla horunge som snor dom. Pappa kom och hämta mig jag älskar honom så jävla mycket ni förstår inte. Naaaaaaow snutten ponken ringer imorgon och hälsar er god natt. Hahah så att ni vet så är jag verkligen inte kär. Jag bara där för hans personlighet och för hur mycket hon betyder för mig. även fast jag kansk einte betyder lika mycker för honom så betyder jhag massor för honom. Detta meddeladndet ska ej pratas om jag är full och TPL. så kääften oooooooooooooooooooooooh ftfyfan vad jag har skrivit mycket

ajaja natti natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0