Aloha

klockan närmar sig 1. jag kan inte sova. jag har tråkigt. mitt liv går under. jag jobbar imorgon. jag har skola imorgn. det är rolitg att blogga. för alla tror att jag är ett emo. vilket jag absolut inte är. där ljög jag. jag är största emot .:)

Mina skor är hittade, och jag hittade min man på vägen dit också :) namnet nämner jag tyvär inte.
Jag är snuvig i näsan. Jag och matilda gick till brandbergen idag vi mådde dåligt. sen solade vi de va skönt men skulle gärna legat där i 20 min till :(. men icke sa nicke.

Nån bra film nån har att rekomendera?. jag äär inte full jag är nykter. det är så jävla kul att läsa vad jag skrivit om ett par veckor de är bajsigt kul. hata anton emelie ''pojkvän'' hon vet varöfr jag hatar honom och han hatar mig :). utomlands resan har blivit knazzzerz fan. Jag vill inte att hon ska följa med jag dör hellre, jag betlar för 1000 kr extra bara för att hon inte ska följa med.

Jag blir inte sugen på maggan 2 veckor om hon ska med. nej jag blir faktiskt inte de. kan boka min egna resa dit med mig själv kommer ändå att träffa nya kompisar där. så varför ens åka med mina de kommer ändå bara att bli tjaffs det är ju redan tjaffs nu :o ohhh jag vill inte att hon ska med. blääääbläää i wanna die dudududhdudhduh.

Nej nu ska jag sluta va tpl. jobbar imorgon D: 9 DAGAR KVAR SEN 18 KAN KÖPA MINA EGNA CIGG 8-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0