37 min kvar

HIHIHIHIHIH tills jag blir 18 !
men när jag har skrivit klart detta inlägget så är de ännu mindre kvar :D. Jag funderar på att va vaken till 12 för jag kommer ändå att vakna av ett par fåtal sms hoppas jag på 8-)

Kryssning imorgon också med jobbet sandra och empan de ska bli töööngt. Bara den inte blir inställd de ska ju bli snö kaos imorgon :( men vi klarar oss nog :D:D:D:D:D otur om jag dör då :( men då har jag iallfall fått klubba på båten och sen så dör jag med två av mina bästa kompisar. Man måste ju tänkte lite positivt på saken eller vad säger ni?

Det är så jävla kul att skriva i bloggen och sen spana in de 2 månader senare, de är nice. om typ 1 m¨ånad ska jag säga till emelie att hon kan läsa i bloggen, då får hon sig ett gott skratt hahaha.

Nu är det bara 23 min kvar om jag räknar rätt. Det kliar i mitt anus, jag har analklåda.

Nu ska jag fan sova jag orkar inte vänta i 30 min :P ska upp 6 imorgon :( jag kommer att må dåligt.

ADJÖÖÖSSS PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0