Oyes

Hlelluu
Jag busade preics jag tankade one tree hill :-o fast den serien har försej blivit dålig nu men känner att jag måste titta. Vet ni vad som kommer ut idag THE HILLS THE CITY GOSSIP GIRL 90210 THE VAMPIER DIARIES hmm de  va inga fler serier :(.

Jag har trååååååååååååååååååkigt, jag har läst mina inlägg från i sommras jag satt och as flabba för jag måste typ varit full eller nått när jag skrev dom där inläggena.

Jag är vaken för att jag ska till the hospital och dööööö :)

Klockan är 03.34 och det  börjar blir sjukt tråkigt att sitta hära jag vill lägga mig och sova men det får jag ju inte göra. Eller jag vill ha en kopp te me njag får inte dricka te. Jag blir tpl av att ligga hära.

Jag suger på farmville så det är inget roligt. Vi har en jätte stor spindel i badrummet där nere han är fett läskig. Jag upptäckte att någon i familjen har dödat hans kompis, fast jag tror att dom va tillsammans så har dom lagt ägg i badrummet så kommer de va fett med spindlar dära. Jag blundar när jag skriver jag skriver från hjärtat hahahhahahaha.

Juste Donken jobbet är skit roligt jag har verkligen roligt på jobbet. jag längar
varför skriver jag ettt brev det är ju ingen som läser det. fast det blir ju förbaskat roligt när jag ska läsa de sen. Men asså nu får jag ge mig

Nu ska jag hmmm ja emelie sa att jag skulle bajsa om jag hade tråkigt för det fördröjer tiden så jag tror nog att jag ska gå och bajsa då har det gått typ 10 min och då hinner ju klockan bli 10 i D:D:D:D:D


GNAAAAAAAAAAAAAAAAAJT

MVH sugarbump Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0