Bara för att..

Jag inte kan sova så ska jag faktiskt skriva ett inlägg.Jag börjar jobba klockan 11 imorgon måste upp 9 :( cry me a river.

Kollade nyss på en jätte rolig video på nått emo som bölar om andra åsikter det va fan riktigt roligt. stackarn hon fattar inte hur mycket hon skämt ut sig där för svenska folket :)

Jag pratar i natt mössan. Som alla redan vet så lyssnar jag på emo musik men jag klär mig inte som ett emo eller jo på skolfotot är jag fan emo :( . nu ska jag kolla klart på final destination den är sååå jävla dålig ohhuuu ni ska se hur dåligt dom har gjort allt man ser att allt är datagjort jag skulle kunna göra bättre ifrån mig.

Nej nu ska jag kolla klart jävlar vad jag pratar i natt mössan. Juste jag har fått min första lön PARTY... vad hade jag mer på hjärat? fan jsg kommrt inte ihåg eller joo jag luktar baaaaaaaaajs och det är mys <33333333

Puss fucks^^

Kommentarer
Postat av: FS

sv: Tror jag inte :)

Kanske högt för sig själv men inte till någon som är svart? Skitfult ju.

2009-10-29 @ 17:23:41
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0